بچه ها این قرص امروز گرفتم واسم خوبه

تصویر
۳ پاسخ

من میخورم ولی به زور آخه نکه بزرگه و طعمش بده

آره خوبه منم میخوردم

به منم دکتر داده

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۲ ماهگی
مامان پرهام و ماهان مامان پرهام و ماهان ۸ ماهگی