۱۸ پاسخ

من 3 اردیبهشت دادم یه تومن سونو یک و صد آزمایش

سنو 1300
ازمایش 1100

من ۲۸فروردین رفتم.سنوم ۸۹۰شد
آزمایشمم۱۱۰۰شد

۳۱فروردین سونو۱۴۰۰ البته برا من دوقلو بود دو برابر شد.آزمایشم۱۱۰۰

بیمه رانندگان،بیمه دانا،البته هر ماه دو میلیون ۴۰۰ هزار بیمه پرداخت می کنیم.

من۱۴۰۰سنو
۱۱۰۰ازمایش

سونو ان تی من شد ۵۸۰،ولی بیمه تکمیلی که بودم ۱۵ هزار شد

دو و نیم

من دیروز سونو دادم شد ۱۸۰۰
فقط سونو ۱۸۰۰

کلا پ زیر ۳ میلیون هزینه میشه درسته؟

۱میلیون ۵۰۰

من ۱۶۰۰ سونو دادم
۱۱۰۰ آزمایش

سونو۱.۵۰۰
آزمایش۱.۱۰۰
بستگی به جایی که میری داره

مال من 870 سونوم
۱میلیون و ۸۰ آزمایشم

9فروردین رفتم سونو شد
1340
آزمایش 780

۱۲۰۰دادم

آره انتی شد ۱تومن آزمایش شد ۱۴۰۰ البته آزمایشم تیروئیدم داشت که گرون تر شد

والا خیلی رفته بالا تعرفه خورده دگه

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۳ ماهگی