۴ پاسخ

رفتما فرجی جنسیت رو درست گفت تازه گفت ۹۰ درصد

اره به من گف ۹۰ درصد و درست تو انومالی درس بود

من منتظر جواب سلفری هستم اگه با احتمالش یکی باش پس درسته

من جنسیت بچمو میدونم فردا میرم فرجی نمیخوام بهش بگم بچه چیه تا ببینم خودش درست حدس میزنه یانه!!

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته شانزدهم بارداری
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهلم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری