۶ پاسخ

یه شربت معده هست برای دوران بارداری.من دکترم برام نوشت خیلی برای یبوست خوبه اسمش هست منیزیم هیدرو کساید۸درصد هر ۸ساعت ۱قاشق

شکمم خوب کار میکنه
امروز برنج خوردم یکم نافم سفت شد🥹
ترسیدم الان باز هندونه میخورم

کیوی عالیه

گلابی بخور
کیوی بخور

من چاقاله بادوم میخورم روزی چند تا دونه
دکترم خودش گفت برای اینکه یبوست نگیری بخور

آلو بخارا بخور کیوی لواشک اینا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی‌نی جون👒 مامان نی‌نی جون👒 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری