مایبیبی هانیز خوبه ؟؟؟

۶ پاسخ

بستگی داره چی به بچه‌ت بسازه
من مای‌بی‌بی گرفتم
خوبه

مای‌بی‌بی یه مارک هست
هانیز یه مارک

مای‌بی‌بی خوبه

هردو خوبه.مولفیکس چسپش خیلی بده

آره من هانی برای بچه اولم استفاده می‌کردم خیلی راضی بودم برای این بچمم میخام همون هانیز بگیرم

عالیه

ضمنا مای.بی.بی اسم ی پوشکه
هانیز هم ی پوشک دیگه🙃🙃😉😉😉

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان رادین فسقلی مامان رادین فسقلی ۳ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری