خانمها قند بعد صبحانه چجوریه؟

۱ پاسخ

اول ناشتا میری خون میگیرن بعد ی جیزیزمسخوریزاز اولین لقمه باید دوساعت بعد بگذره بری باز خون بدی
البته اگر اینو نوشته بتشه ازکایش قند و دوساعت ناشتایی

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی