سلام به همگی آزمایش دوم خطر داره

تصویر
۴ پاسخ

من ازمایش دادم اول ازمایش دادم سری دوم بعدش رفتم انومالی

میگم دکتر من گفت نیاز نیست آزمایش آنومالی بدی فقط سنو انجام بده چرا؟

من سر پسر اولمم هم فقط سونو دادم الانم بمن وقت سونو دادن نگفتن ازمایش ک کی ب شما گف ازمایش خون بده؟

مگر انومالی هم ازمایش خون داره؟

سوال های مرتبط

مامان ماعده مامان ماعده هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آکو مامان آکو هفته سی‌ام بارداری