۳ پاسخ

با سیب زمینی پوره میکنم میدم یا اینکه توی سوپشون میریزم . پورش با سیب زمینی و کره خیلی خوب میشه.

من تو سوپ میریزم

من ریختم توسوپش

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی