از اضافه وزن بعد از زایمان رنج میبرم ،

۱۰ پاسخ

خوشبحالتون من استخونامم داره آب میشه اعصابم خورده کاش منم اضافه وزن میگرفتم لاغری خیلی بده

همدردیم

ما نیز رنج میبریم🥲🥲🥲🥲🥲

عزیزم شما تونستی کم‌کنی وزنتو؟ الان دقیقا تو‌شرایط شمام

منم رنجورم 😂😂

منم رنج میبرم

عزیزم غذا خوردن رو کم کن نکه کلا نخوری از همه چیز بخور ولی به مقدار کم دوماه رعایت کنی اوکی میشی و اینکه چیزای شیرین و کلا سعی کن نخوری قبل از غذا خوردن آب بخور همیشه صبحا تا بیدار میشی یه لیوان آب بخور اینا تاثیر داره خیلی

چه قد اضافه داری الان ؟

درد مشتررررک 😐😂😂😂
باشگااااهم نمیتونم برم ، دخترم نه شیشه شیر میگیره نه پستونک
رژیمم میگیرم ضعف میکنم شیرم کم میشه😢 نمیدونم دیگه چ غلطی کنم

منم😐چند روزه فستینگم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی