۷ پاسخ

خیلی زوده برای بی بی چک زدن عزیزم

کوهدشتی هستی

بخاطر اینکه آب زیاد خوردی ادرار غلظت زیادی نداشته همیشه اول صبح بزن

بی بی چک روژان خودکاری بزن

من ب این بیبی چکا اعتمادی ندارم

عزیزم بااولین ادرار صبح باید بزنین برای همین کمرنگ میشه

ی خط کم رنگه،مثبته احتمال زیاد

سوال های مرتبط

مامان پانیذ و تودلی مامان پانیذ و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری