مثبته عزیزم مبارکه
مبارکه
مگه ۸ روز به پریود چیزی نشون میده؟ من ۹ روز مونده نمیزنم. تا موعدم نشه نمیزنم چون قبلا زدم منفی میشد
اینم دوتای دیگخ ش
مثبته
چندروز تاخیری؟؟
چند روز از موعدت گذشته؟
چه مارکیه؟
ازمنم هاله داره مارک روژان نمیدونم واقعیه یا کاذب
شاید مارکش خوب نیس
اره مبارکه ایشالا خوش بحالت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.