سلام خانوما قرص سفکسیم کی میخورین؟

۹ پاسخ

سلام گلم
ما هم هفته ای ها یه گروه روبیکا زدیم که هم الان هم بعدزایمان از تجربه های هم استفاده کنیم و وقت بگذرونیم ، دوست داشتی به آیدیم پیام بده ادت کنم ، یا آیدی روبیکای خودتو بده ادت کنم.
آیدیم @Zm80ar72

عزیزم ببین دکترت چی گفته چندتا در روز باید بخوری.. مثلا من هر دوازده ساعت می‌خوردم دکترم گفته بود یعنی روزی دو تا

مگه عفونت داری خواهر

هر دوازده ساعت ی عدد

بعد غذای سبک باید بخوری
مثلا بعد صبحانه

برا چی میخوری؟

بعد از شام

با معده پر بخور

سفکسیم برا چی؟
مگه عفونت داری؟

سوال های مرتبط

مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان Nahal🩷Nihan مامان Nahal🩷Nihan ۱ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان سید سبحان 💙 مامان سید سبحان 💙 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری