بچه ها زنجفیل میتونم بخورم یانه خوب نیست

۶ پاسخ

کمش مشکل نداره

کمش ضرر نداره
من دکترم گفته بود واسه رد کردن تهوع یکم بخورم. ولی زیاد نخور خوب نیست

نه نمیشه

جوجه کباب درست کردم یه کوچولو داخلش ریختم یعنی نخورم

خوب نیست

سلام باردار مگه نیستی گرمیجات نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری