بچه ها شیر کیلیویی میتونم بخورم شنیدم خوب نیس

۱۰ پاسخ

قشنگ بجوشونش بعد بخور
اره چرا نتونی

بمن تاکید کرد لبنیات فقط پاستوریزه
به نظرم نخوری بهتره
حتی شیر هم میگیری از این ۵ روزه ها بگیر نه از اینا که ۳ ماه تاریخ داره

چه کاریه ۲۰ دیقه باید بجوشه کلسیم شیر با جوشوندن رسوب می کنه میچسبه ب کف ظرف جه خاصیتی داره دیگه

نه نخورین چون بدن الان خیلی حساسه کوچکترین باکتری باشه خطر ناکه

نه عزیزم فقط پاستوریزه
با جوشوندن همه باکتریاش از بین نمیره

بجوشون قشنگ اشکال نداره
منم شیر محلی میخورم

بمن گف فقط پاستوریزه تأکیدم داش

دکتر به من گفت بجوشون بخور خیلی بهتر از این فروشگاهیاست

نه نخور....

دکتر من گفت اگه خوب بجوشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری