میگم بچه ازچندهفتگی میادتوشکم مادر

۶ پاسخ

بچه تا آخرش توی رحم مادر هست فقط با بزرگ شدن خودش و رحم سه ماه آخر به سمت شکم مایل میشه

والا مال من تازه اومده بود زیر ناف، که الان دوباره لگداشو دارم پایین حس میکنم

سلام بچه ها من از صبح پایین کمرم به شدت درد گرفته و مثل زمان پریودیم شدم به نظر شما بخاطر همونه چون الان وقت پریودیم به حساب میاد

از ماه ۴ یواش یواش میاد بالاتر

من زدم اینترنت نوشته از دوازده هفتگی

یعنی چی؟! خب بچه تو شکم هست دیگ

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری