۱ پاسخ

نیازی اصلا به اینکار نیست
فقط باید اروم بچرخی
از ۲۰ هفتگی به بعد خیلی باید مواظب باشی برای چرخش
ولی وقتی خودت سنگین بشی خود به خود مواظبت میکنی موقع چرخیدن

سوال های مرتبط

مامان رستا👼 مامان رستا👼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی