خانوم ها چرا میگن نباید به پشت خوابید؟

۶ پاسخ

چون رگ که رو کمره ب جفت خون‌رسانی می‌کنه وقتی ب پشت می‌خوابی ب اون رگ فشار میاد باعث میشه خون‌رسانی ب گفت واز گفت ب جنین دچار مختل بشه

بخوای هم ماه های بالاتر نمیتونی بخوابی حس میکنی الانه که خفه بشی

به شکم فشار میاد جنین اذیت میشه خونرسانی کم میشه

چون جفت و بند ناف کشیده میشه

چون رحم سنگین میشه وقتی میخوابیم تمام فشارها روی ستون فقرات هست و باعث درد میشه

بخاطر اینک اکسیژن ب بچه نمیرسه و ب شکم فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری