خانما آب دور جنین 29خطرناکه؟؟

۷ پاسخ

فک کنم زباد باشه مصرف قند ومایعات رو کم کنید تا برید دکتر.دیابت دارید؟

خانما اب دور جنین ۲۱تو‌هفته من زیاده؟
احتمال بستری شدن هست بنظرتون؟؟

برای منو هفته سی گفته بود 25خیلی نگرانم

برا من 24گف زیاده قند و مایعات و کم کنی اونم ب مرور کم میشه

دکتر سنو چی گف
نگف زیاده یا چیزی؟؟؟

ن فک کنم‌نرمال باشه سر امیر حسین شیش بود ک من زایمان کردم

فک‌کنم‌خیلی زیاده مطمئنی؟

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی