لب مرزی گلم. مایعاتت زیاد کن
دلستر گندم بگیر هرروز یکی بخور عالیه
هندوانه اگه قندت بالا نیست بخور چون قند میبره بالا
من 11 بود لیدی میل خوردم بعد دوسه هفته 13شد
سنو گرافی گفت از 24 یا 26 تا 8 هنوز نرماله
مایعات خیلی باید بخوری
لب مرزه
اب بیشتر بخور و اگه قند نداری هندونه
مال من ۱۲ هست نمیدونم خوبه یان نپرسیدم تاحالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.