خانما اب دور جنین ۱۰خوبه؟

۶ پاسخ

لب مرزی گلم. مایعاتت زیاد کن
دلستر گندم بگیر هرروز یکی بخور عالیه
هندوانه اگه قندت بالا نیست بخور چون قند میبره بالا

من 11 بود لیدی میل خوردم بعد دوسه هفته 13شد

سنو گرافی گفت از 24 یا 26 تا 8 هنوز نرماله

مایعات خیلی باید بخوری

لب مرزه
اب بیشتر بخور و اگه قند نداری هندونه

مال من ۱۲ هست نمیدونم خوبه یان نپرسیدم تاحالا

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی