۲ پاسخ

توی ورامین شنیدم سونو گرافی محمد خیلی خوبه
توی پاکدشتم سونوگرافی آشور زاده عالیه...خودم همیشه آشور زاده میرم

سلام پاکدشت،عبدل آبادی عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری