سلام خانمای گل این سونو امروز انجام دادم خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

خب خداروشکر ن عزیزم قند ندارم

وزن ۱کیلو ۱۳۰ گرم
مایه امنیوتیک داره کم میشه

همه چیت خوبه ولی مایعاتت و بیشتر کن فعلا در حد نرماله

سلام بله طبق سونو همه چی خوب و نرماله

سوال های مرتبط

مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مروارید مامان مروارید روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد