۴ پاسخ

شکرشو خیلی خیلی کم کن مثلا یه قاشق برای دو سه لیوان شیر

من از دکترم‌پرسیدم‌‌ گفت هوسونه رو‌بخور‌زیاده‌روی نکن نزار ولع شبرینی جاتت ریاد بشه

جانیم اگه میتونی بدون شکر و شیرینی بخوری نه اشکال نداره

اگه بدون شکر باشه نه چرا ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری