خانوما چن هفته باید برم ازمایش قند؟؟

۶ پاسخ

۲۴تا۲۸هفته

منو دکتر ۲۴ هفته نوشته

ببخشیدا بعد از سنو انومالی دیگه نیازی ب آزمایشی یا چیزی نیست؟

من پریروز رفتم👀

۲۴ هفته

فک کنم ۲۸

سوال های مرتبط

مامان میعاد وتودلی مامان میعاد وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری