سلام صب بخیر
خانوما چن هفته برم آزمایش قند و گلوکر؟؟

۵ پاسخ

من دیروزازمایش دادم

والا من دکترم گفته ۲۴ هفته برو

بنظر من تاهفتت پایین تره برو ۲۵ هفته برو من گذاشتم ۲۸ هفته رفتم دلم داش درمیومد

تا ۲۸ وقت داری

سلام بین ۲۵ تا ۲۸ خوبه بری

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان ارمین🤱🏻 مامان ارمین🤱🏻 ۱۰ ماهگی
مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی
مامان آراد کوچولو🩵 مامان آراد کوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی