سلام ازمایش قند رو چن هفته رفتین؟؟؟

۹ پاسخ

برا من گفت۲۴ برم

25هفته و 1روز
دیروز رفتم

۲۵,هفته

۲۶ هفته

من امروزرفتم🤢

من ۲۶ هفته رفتم

۲۶ هفته

سلام من ۲۸ هفته بودم انجام دادم , دکتر می‌گفت بین هفته های ۲۴-۲۸ باید انجام بشه

۲۴هفته دوروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان آراد کوچولو🩵 مامان آراد کوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری