خانما آزمایش قند رو چن هفته رفتین؟

۹ پاسخ

دکترم ۲۴ هفته گفت انجام دادم

۲۴ هفته دکتر گفت انجام بدم

من ۸ هفته دادم چون سابقه قند بارداری داشتم برای همین زود نوشت اما بیشتر در هفته ۲۲ تا ۲۸ هفته میگیرن

۲۴ هفته

28هفته

من ۲۵ هفته

من عزیزم ۲۶ ۷هفته ببین دکترت میگه چی

من ۲۲ هفته بودم

۲۸.

سوال های مرتبط

مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان آراد کوچولو🩵 مامان آراد کوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان ارسلان و آرش مامان ارسلان و آرش هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری