مامانا چن هفته ازمایش قند رفتین ؟

۱۰ پاسخ

برا منم الان نوشته

۲۷هفته ۲روز دادم

۲۷ هفته

شروع ۲۴

...16🫠

من همین چند روز پیش دادم😵‍💫 چقدر بد بود چقدر افتضاح بود چقدر حالم بد شد آخ خدایا شکرت

من ۲۸ هفته رفتم

از ۲۴ تا ۲۸ هفته میشه ازمایش رو داد

من ۲۴ هفته و دو روز

دکتر ب من گفت 24یا 25برن

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری