خانوما درد واژن تو۳۰ هفته طبیعیه؟

۸ پاسخ

هرچی نون آب هرچیزی خوردم نرفت پایین

سلام خانما فکرمیکنم توگلوم چیزی گیرکرده پایین نمیره چکارکنم دکتربرم می‌فرسته عکس؟

بیشترم میشههههه

بله طبیعیه

بله مخصوصا استخونش

اره عزیزم
موقع خواب دیگه بدتر میشم

بله منم دچارشم

اره بیشترم میشه😐💔🤦🏻‍♀️
بالشت بذار وسط پاهات

سوال های مرتبط

مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری