مامانا میشه یکم اب هویج بدم دخترم؟

۵ پاسخ

ارههه چرا که نه
من از ۶ماهگی دکترش گفت اب سیب یا هویج میتونی بدی
من میکسشو میدم

سلام گروه مادران باردار و نینی دار و اقدامی داریم تو روبیکا دوست داشتین بگین عضوتون کنم
به این ایدی پیام بدین
Nura_14_03

آره ولی نصف آب باشه

آره بچه ی شما بزرگه

نمیدونم اما من میدم

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۵ ماهگی
مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی