۵ پاسخ

دیگه نخریدم براش همون اپتامیل دادم

منم ببلاک دادم رفلاکس گرفت بچم

آخه قبلا اینجوری نبود شیر ببلاک پیدا نمی‌شد یه بار بهش اپتامیل م دادم بعد اون اینجوری شد

یعنی براش عوض ش کنم

خوب بهش نمیسازه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۶ ماهگی
مامان دلین+👶🏻💕 مامان دلین+👶🏻💕 هفته هفدهم بارداری
مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی