عزیزم من ببلاک برای پسرم خیلی سنگین بود روش نیفتاد، هر بچه ای فرق داره نمیشه یک نسخه واحد پیچید براشون
من ببلاك خيلي براي بچه سنگين بود و اذيت ميشد الان آپتاميل خيلي خوبه و بهش ساخته راحتترم پي پي ميكنه
ببلاک چون سبک تر از همه من میدم خیلی خوبه
بستگی به بچه داره بهش بیفته یا نه
من ببلاک میدم اوکیه ، یا مثلا نان خیلی سنگین بود ییوستم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.