خانما شیر خشک ببلاک خوبه اپتامیل ؟

۴ پاسخ

عزیزم من ببلاک برای پسرم خیلی سنگین بود روش نیفتاد، هر بچه ای فرق داره نمیشه یک نسخه واحد پیچید براشون

من ببلاك خيلي براي بچه سنگين بود و اذيت ميشد الان آپتاميل خيلي خوبه و بهش ساخته راحتترم پي پي ميكنه

ببلاک چون سبک تر از همه من میدم خیلی خوبه

بستگی به بچه داره بهش بیفته یا نه
من ببلاک میدم اوکیه ، یا مثلا نان خیلی سنگین بود ییوستم میشد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی