از چند ماهگی روروئک مجازه.؟

۴ پاسخ

روروئک از ۷ ماه تایم کوتاه اشکال نداره ولی نه اینکه زیاد بمونه فشار بیاد بهش

سلام گلم من از4ماهگی برا پسرم استفاده میکردم میزاشتم بازی میکرد خیلی هم خوبه

منسوخ شده
من نگرفتم جاش واکر گرفتم

اصلا نگیربرای پسرها حوب نیست بیضه هاشون اذیت میشه در عوض واکر خیلی خوبه راحتم راه رفتن یاد میگیره

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان مانا مامان مانا ۱۶ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۵ ماهگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان Ava مامان Ava ۱ سالگی
مامان مـــهـا مامان مـــهـا ۱ سالگی
مامان آریشا مامان آریشا ۱ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی