روروئک از چند ماهگی
مانانا

۸ پاسخ

منم از ۵ماهگی گداشتم عاشق روروئکه پسرم

من که استفاده نمیکنم

من از5ماهی گذاشتم😅

از شش ماهگی به شرط راه نرفتن چرخ ها

روروئک منسوخ شده ولی کنترل بچه خیلی سخته منم نگرفتم براش

روروئک کلا منسوخ شده میگن استفاده ازش خوب نیست واسه ستون فقرات بچه

من الان استفاده میکنم
نمیزاره ناهار درست کنم
بهترین چیزه بخدا

فکرکنم ۶ب بعده

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۵ ماهگی