از چند ماهگی روروئک قابل استفادست

۱۳ پاسخ

من از 5 گذاشتم

از وقتی بچه کااامل گردن بگیره و بتونه بشینه.
زودتر آسیب میزنه.

والا من دخترمو گذاشتم الان۷سالشه

ولی پسرمو اینقد ترسوندن نذاشتم

من 5 گذاشتم تا 8
دیکه خودش نموند

از ۶ ماهگی می‌زارم قشنگ حرکت می‌کنه حتی وقتی غذا میدم بهش می‌زارم روش خیلی خوبه

من از اول هفت ماهگی گزاشتم

من اصلا نذاشتم میگن خوب نیس

من ۴ ماهش تموم شده در حد ده دقیقه توی روز میزارمش . دورش ملافه میزارم که سینش درد نگیره

من از ۶ ماهگی گذاشتم

من تازگیا روزی ده دیقه میزارم

من دخترمو میذارم دورشو پارچه میذارم پاعاش به زمسن نمیخوره سه مت مخصوص پریدن داره روروئکش رو اون میذاره پاهاشو با اسباب بازی بازی میکنه در حد پنج دقیقه میذارم

شیش ماهش ک تموم شد

من الان پسرم ۴ ماهش تموم شده میزارمش تو روروئک

سوال های مرتبط

مامان نخود و نیلا❤ مامان نخود و نیلا❤ ۱ سالگی
مامان مانا مامان مانا ۱۶ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی