خانم میگم کسی درد واژن داره هم؟

۱۱ پاسخ

بهتره بگی کی نداره😵‍💫

اوف من دارم همش

اره عزیزم طبیعیه لگنتون داره جا باز میکنه

اره شدید

منم دارم

اره من از16هفته داشتم

منم دارم دردش تقریبا ثابت هستش انگار تیر میکشه

اره من دارم امشب خیلی نمی تونستم بشینم

بله من هم درد واژن دارم،یدفعه انگار از داخل درد میگیره

آره عزیزم من دارم حتی نگران شدم شاید طول سرویکس اومده باشه پایین ولی امروز سونوبودم شکر خدا نیومده بود پایین فک کنم طبیعیه

اره عزیزم منم دارم میگن واسه خونرسانی هس

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلاء خانوم🌱 مامان آلاء خانوم🌱 ۶ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌وسوم بارداری