ناهار چی دارید برا بچهاتون

۶ پاسخ

آب گوشت خودمون
از همون میخوره

آب گوشت

اسهال کته ماست و مرغ میزارم

تازه صبحونه خورد فعلا نهار نمیخوره

کته ماست

ماکارونی و سوپ
چون سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی