ناهار برا بچه هاتون چی دارید؟؟؟؟

۴ پاسخ

من عدسی گذاشتم

سوپ پختم براش
گندم پوست کنده . بلغور گندم . جو پرک . نخود فرنگی. هویج . سیب زمینی . گوجه . کره

قیمه...عذای خودمون

هنوز برا خودمونم هیچی ندارین.دلوان از دیروز حال نداره همش دوست داره بغل یا روو پای خودم باشه.
یکم تب داره گاهی بالا میاره.البته چیزی میخوره.شیرخودمو ن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی