ناهار چی دارین برا بچه هاتون

۱۶ پاسخ

سوپ بود خوردوخوابیده الان

کته ترکیبی با عصاره گوشت و قلم و کدو حلوایی

دمپخت هویج سیب زمینی و گوشت

کوکو کدوسبز و سیب زمینی

عدس پلو با کشمش

اشکنه داشتیم همونه خورد

الویه

ماکارونی

آبگوشت

سبزی پلو با ماهیچه

سوپ بلغور گندم گذاشته بودم ولی از نهار خودمون که کوکو سیب زمینی بود خورد

سوپ بلدرچین

کتلت

دمی گوجه

ماکارانی دی‌شب

سوپ جو پرک

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی