۶ پاسخ

کلا بادوم درختی روزی 5 تا خوبه میوه های ابدار خوبه تخم مرغ خوبه

خواهر خودم ۳ ماهه بود رفته بودچالوس
خخخخ ن دیگ ب کترت هم گوش ندادی ک الان مسافرتی😁😁

والا دکترها میگن نرین ۳ ماه اول

بعد هفته شما بیشتر از منه هفته من پایینه اخه

خداروشکر عزیزدلم
من واقعیت خدا بخواد هفته دیگ از منه برم مشهد با ماشین خودمون نمیدونم هیچ چی کنم

چطوری مامان تمشک مشکلی نداره ک شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما و پسری🍭🍬 مامان حلما و پسری🍭🍬 هفته بیست‌وچهارم بارداری