۷هفته و ۴روز برم واسه سونو قلب؟؟دیگه طاقت ندارم

۶ پاسخ

منم همین بود رفتم

اره برو من 7هفته و یک روز رفتم

بروعزیزم تشکیل شده😍

من امروز هفت هفته و چارروزم

من ۷ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود

برو عزیزم من ۷ هفته و ۲ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری