۱۰ پاسخ

دادم۶۲۱.

بهداشت نوشت رایگان بود

با بیمه تکمیلی ۵۰ خورده ای

من 305پرداخت کردم ..فردا هم دارم ..البته تامین اجتماعی

من ۳۲۰

بهداشت فرستاد رایگان

۴۰۰ خرده ای آزاد

۱۲۰ دادم

من۴۰۰دادم

من ۳۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 هفته سی‌وهشتم بارداری