۳ پاسخ

سزارین بودی؟ اگه آره طبیعیه منم یه سمت خیلی درد میکرد فکر کنم جایی که اول چاقو خورده بهش .

مشکلی نییس بنظرم‌عادیه همیشه یه طرف درد میکنع احتمالا اون سمت نخ بخیه رو گره زده

تو سز اولی یا دوم؟؟؟شکمت افتاده رو بخیه ت؟؟؟شکم‌بند‌ میبندی؟؟؟؟

سوال های مرتبط