خانوما این ازمایش قند کی باید انحام شه

۷ پاسخ

۲۴ تا ۲۸ هفته

من 17 نوبت دارم

بیست و هشت هفته

من امروز اومدم انجام دادم

۲۸ بدی بهتره

قبلش ازمایش داره جواب بیاد بعد گلوکز؟

بین ۲۳ تا ۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان اَمـیرعلی و آراد مامان اَمـیرعلی و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۰ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد