بچه ها بنظرتون کدوم خوبه این ۳تا۶ماه

تصویر
۱۳ پاسخ

این ۰تا۶ماه

تصویر

عزیزم سایز بزرگ بگیر بچه تا شش ماه نهایت غلط بزنه چهار دست و پا بره حیف برای صفر تا شش ماه پاپوش بهتره

چ خوبن😂😂

وویی من ضعف..من اولی رو بیشتر پسندیدم

وای هردوروبگیر🤤🤤🥰🥰

صندل خیلی بامزه است🤩

والا هردو خیلی نازن.

وای صندلاشو🥺😍😍😍

واب خووودا

جوج ه طلایی 😆😅

اینا از کجا و چه قیمت؟

خیلی خوشکلن اما استفاده نمیشن چون هم این سایز که بچه راه نمیره هم اگر اندازه راه رفتنش بشه کارایی نداره

صندله چقدر نازههه😍😍

سوال های مرتبط

مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وپنجم بارداری