خانوما بنظرتون قنداق کدوم ها خوبه بگیریم؟

۷ پاسخ

آغوشی سویسی عالی هستش راحت میشه بچه رو بغل کرد نگران سر و گردنش هم نیستی هرکی خواست بغل کنه

به جای این آغوشی سوییسی بگیر
هم گرم نیست هم هر کسی خواست بچه رو بغل کنه راحته
خیلی کارامد تر از ایناس

من قنداق سویسی خریدم فقط

آره این مدل میگن برا اوایل که بچه بدنش نرمه خیلی خوبه ک کمرش درد نگیره

این مدل

تصویر

سوییسی

قنداق چجوری
من گفتم یه چسبی بگیرم
یکی از اون آغوشیا

سوال های مرتبط

مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری