اسم دخترونه بگید هیچی به دلم نمیشینهههه🥰💖

۱۶ پاسخ

من اگه خدا بهم دختر بده یا میزارم جانا یا ماهلین این دوتا اسم رو خیلی دوس دارم

السانا .. رستا .. ریحانه مهنا

جانان
دلبر
الا
دلربا
ترنم
غنچه
ترانه
رونیکا

بذار نوشین😂😂😂😂

انتی به من گفته بود احتمالا دختر
من اسمشو ستیا گذاشته بودم

رفتی سونو گلم؟ جنسیت مشخص شد؟

نیلا
لنا
افرا
نیهان

آوا ،آهو،هانا،هایلی،بهار

دلسا دلوین

پناه
مهلا
رستا
دلوین
دلانا

ماه دخت
مهر دخت
عاشقشونم🥰

سارا سلین محدثه توی گوگل سرج کن میاره

واای منم موندم چی بزاریم
دختر زیاد داریم تو خانواده
همه مدل اسم هست
موندیم چی بزاریم

تیارا
دلانا
سِودا
آلما
من خودم دلانا میخام بزارم یعنی قلب مادر

وای منم انتخاب اسم دیونم کرده دیگه

بهار
پناه
ماهلین
مهوا
مهنا
رقیه
زهرا

سوال های مرتبط

مامان لیانا🥰🩷 مامان لیانا🥰🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان رادین💙دلین🩷 مامان رادین💙دلین🩷 روزهای ابتدایی تولد