عزیزم شما سرگیجه داشتید قرص استفاده کردید بهتر شدید یا نه ؟
هانا جانا آنا سنا
عاشق اسم نیکو، یارا، نور، بهار، آسمان هستم
من یا نیلا میزارم یا آنیل یا رونیکا
من عاشق دلماه هستم ولی دلوان هانا شاینا دلین
ملکا
ملیکا
مهرو
مهری ماه
مهرسا
پریزاد
پریماه
دیبا
دلسا
دلوین
بچم جنسیتش دختر بشه اسمشو نیهان یاهم نلا میزارم🥺🩷😐
پریزاد
من دختر شه نلا میزارم اسم دختر اولممم نلینه🫠🫠
اسم خودم و خیلی دوست دارم و دنبال ی اسم مول اسم خودمم واقعا سخته
مهوا
نیلماه
ماهلین
من اول خواستم بزارم آیه یا آیسان ولی الان نظرم عوض شده میخوام بزارم هلن
ماهلین...دلوین...طنین.. من عاشق اینام 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.