اینجام درد عادیه

تصویر
۹ پاسخ

آره مال منم بدجور درد میکنه هرچقدر هفته ات بره بالاتر بدتر میشه 😭

اره منم همینجام سمت راستم خیلی درد میکنه .میگن که عادیه

بله عادیه منم داشتم تو هفته ی دیگه خوب میشه

اره عادیه هممون داریم

اره منم دردشو دارم گاهی

تو بارداری همه جا درد عادیه 🥲😂

عادی بودنشو نمیدونم ولی منم گاهی دردشو دارم ....

اره عادی

من موقع دراز کشیدن وحشتناک دردش نمیدونم چرا خوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد