۵ پاسخ

من سر پسر اولم تر شیجات بخصوص آلبالو خشک میخو دم اینقدم پرمو بود که نگو پشر دومم همش شیرینیجات اونم پر مو هر دو هم پوست روشن

من ویارم ترشی بود دختر شد

والا من سر پسر اولم میخوردم خیلی هم سفید پوست و بور و زیبا شده
من شنیدم ترشی زیاد فقط کم مو میشن که پسر من موهاش کم بود شایدم بخاطر اینکه بور بوده
ولی الان ماشاالله خیلی موهای پر پشتی داره

عزیزم حرفای الکی رو ولش کن میگن هرکی پیاز و فلفل بخوره بچش زشت میشه
خاله من وقتی دخترش رو باردار بود فقط پیاز میخورد و فلفل دختر خاله ام الان برا خودش جیگری هست

نمیدونم هنوز 😅

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد🩵🩵 مامان محمد🩵🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری