خانما قرص اهن خیلی خوب چی میخورید؟

۸ پاسخ

فروفروت گاین

فرفولیک

من از این میخورم

تصویر

بیشتر دکترهاهم تجویزش میکنند Qualifol خیلی خوبه

رئول استفاده میکنم راضیم

ایزی آیرون
رئول
فروفورت گاین یا دئودنال
اینا محصولات خوب و باکیفیتی هستن

فرو فروت گاین میخورم

فولیک اسید ید

سوال های مرتبط

مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی